PERSONBIL

Vill du boka en körlektion? Som ny elev på trafikskolan kontaktar du receptionen för inbokning av körlektion. Vi kan sedan alltid boka in fler lektioner via receptionen eller så bokar du själv in fler lektioner via Elevcentralen. Du får då en inloggning av oss för att få tillgång dit.

Du kan boka dina körlektioner för personbil direkt i Elevcentralen (www.elevcentralen.se) eller via appen (Körkort. nu med Elevcentralen STR) genom att bläddra bland lediga tider och lärare. Körlektioner kan ej avbokas via appen, utan då behöver du kontakta receptionen.

Körlektioner avbokas senast arbetsdagen innan din körlektion, senast klockan 13.00 genom att maila receptionen.

info@strangnastrafikskola.se

MOPED

För att få ett AM-körkort behöver du gå en utbildning som innehåller en teoretisk del samt en praktiskt del (körning). Vill du boka in en utbildning för AM? Hör av dig till oss via telefon eller mejl så hjälper vi dig!

Avbokningsregler

Våra avbokningsregler för olika moment framgår på Elevcentralen. Villkoren finns på Elevcentralens Villkor, punkt 7 Avbokningsregler.

Avbokning av körlektioner behöver ske en arbetsdag innan din körlektion, senast kl. 13.00 för att du inte ska bli betalningsskyldig. Vid sen avbokning debiteras du med 85% av lektionens värde oavsett anledning.

Avbokningar måste göras via mejl till info@strangnastrafikskola.se  under receptionens öppettider.

(Under Min Trafikutbildare – Dokument – Villkor, kommer upp varje gång en ny användare startar Elevcentralen för godkännande)