Vilka är vi?

Vi är den enda utbildaren i Strängnäs som utbildar på både personbil, släp och moped!

Vi hoppas att du kommer känna dig välkommen hos oss och uppleva vår utbildning som pedagogisk, kul och flexibel. Våra lokaler ligger centralt på Seminarievägen, med närhet till såväl buss som tågstation. Det finns gott om parkeringsplatser i kvarteren runt skolan. Tack vare vårt läge har vi nära till alla olika övningsområden.

Sedan Strängnäs Trafikskola grundades 1952, så har vi utbildat många förare varje år. Vi hoppas att vår kunskap och erfarenhet kommer vara till nytta för dig i din väg mot körkort.
Tillsammans med Dig så kommer vi arbeta för att din utbildning ska bli så effektiv, trygg och lärorik som möjligt.

Varmt välkomna till oss för Din körkortsutbildning!